Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону України "Про захист прав споживачів»
Строки повернення і обміну:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем
Для товарів належної якості стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» :
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
1. товар не використовувався та немає слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
2. товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
3. є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Зворотню доставка - Оплата послуг кур'єрської служби проводиться покупцем.
Для товарів не належної якості стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:
у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
1. пропорційного зменшення ціни;
2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Зворотню доставка - Оплата послуг кур'єрської служби проводиться покупцем.
Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.
Бувають випадки, коли ми не можемо прийняти обмін або повернення:
• Якщо товар був пошкоджений без вини перевізника.
• Якщо товар був використаний.
• Індивідуальні замовлення, виконані за вашими специфікаціями, не підлягають поверненню або обміну.
У разі пошкодження при доставці, будь ласка, попросіть кур'єра відкрити пакунок у вашій присутності. Задокументуйте пошкодження разом з кур'єром і сфотографуйте їх, щоб надіслати нам для подальшого розгляду вашої скарги. У разі отримання відправки у відділенні, сфотографуйте пошкодження та відмовтеся від отримання.
Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур'єрської служби та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур'єрської служби проводиться покупцем.
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта".
Щоб ініціювати повернення, зв'яжіться з нашим менеджером через електронну пошту oklpodarki@gmail.com або за тел +380504401255
Відділення Нової Пошти 371, м.Київ Лисенко Оксана +380504401255.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів після отримання та перевірки товару продавцем.
При поверненні необхідно надати чек.
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Відповідно Закону України "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.