Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Адресна доставка, доставка у відділення Нової пошти, поштомати Нової пошти. Вартість доставки Нова Пошта складає від 60 грн. залежно від ваги та габаритів вантажу. При виборі післяплати Ви доплачуєте 20 грн+2% від вартості замовлення за повернення коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Номери декларації надсилаються у смс-повідомленні.
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Вартість доставки Укрпошта складає від 50 грн. залежно від ваги та габаритів вантажу. При виборі післяплати Ви доплачуєте 1% від зазначеної суми, мінімум 5 грн. вартості замовлення за повернення коштів нам. Термін доставки від 3 до 10 робочих днів. Номери декларації надсилаються у смс-повідомленні.
- Meest ПОШТАВартість доставки Meest Пошта складає від 50 грн. залежно від ваги та габаритів вантажу. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Номери декларації надсилаються у смс-повідомленні.
- Адресна доставкакур'єром Нової Пошти по всій Україні. Вартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти.
- СамовивізБезкоштовноКиїв, вул. Кібальчіча 2А
Способи оплати
- Післяплатасума замовлення від 1000 грн
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayКредитною або дебетовою карткою
- Накладений платіж ( за умови передоплати 100 грн)Для замовлень до 1000 грн ФОП Лисенко Оксана Номер рахунку UA123052990000026001006233174 ЄДРПОУ/ІПН 2780503849 Банк АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Призначення- Передоплата за товар
- на карту / ДЗВОНИТИ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО / мені потрібно те, що я вибрав, чекаю СМС з реквізитами на оплату
- Оплата за реквізитамиФОП Лисенко Оксана Номер рахунку UA123052990000026001006233174 ЄДРПОУ/ІПН 2780503849 Банк АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Гарантія:
Гарантуємо повернення та обмін товару відповідно до законів України.
Строки повернення і обміну:
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
товар не був у вживанні і немає слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем
Бувають випадки, коли ми не можемо прийняти обмін або повернення:
• Якщо товар був пошкоджений без вини перевізника.
• Якщо товар був використаний.
• Індивідуальні замовлення, виконані за вашими специфікаціями, не підлягають поверненню або обміну.
У разі пошкодження при доставці, будь ласка, попросіть кур'єра відкрити пакунок у вашій присутності. Задокументуйте пошкодження разом з кур'єром і сфотографуйте їх, щоб надіслати нам для подальшого розгляду вашої скарги. У разі отримання відправки у відділенні, сфотографуйте пошкодження та відмовтеся від отримання.
Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур'єрської служби та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур'єрської служби проводиться покупцем.
Дані для відправлення товару
Відділення Нової Пошти 371 , М.Київ
Лисенко Оксана +380504401255
При поверненні необхідно надати чек.
Щоб ініціювати повернення, зв'яжіться з нашим менеджером через електронну пошту oklpodarki@gmail.com або за тел +380504401255
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну:
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
товар не був у вживанні і немає слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. п.;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем
Бувають випадки, коли ми не можемо прийняти обмін або повернення:
• Якщо товар був пошкоджений без вини перевізника.
• Якщо товар був використаний.
• Індивідуальні замовлення, виконані за вашими специфікаціями, не підлягають поверненню або обміну.
У разі пошкодження при доставці, будь ласка, попросіть кур'єра відкрити пакунок у вашій присутності. Задокументуйте пошкодження разом з кур'єром і сфотографуйте їх, щоб надіслати нам для подальшого розгляду вашої скарги. У разі отримання відправки у відділенні, сфотографуйте пошкодження та відмовтеся від отримання.
Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою послуг кур'єрської служби та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур'єрської служби проводиться покупцем.
Дані для відправлення товару
Відділення Нової Пошти 371 , М.Київ
Лисенко Оксана +380504401255
При поверненні необхідно надати чек.
Щоб ініціювати повернення, зв'яжіться з нашим менеджером через електронну пошту oklpodarki@gmail.com або за тел +380504401255
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
